01.09.2010

Piotrek dyrektorem w PZPN

Warszawa, 1 września (środa)

Piotr Gołos od 1 września 2010 roku objął w PZPN nowo utworzone stanowisko Dyrektora Departamentu Spraw Zagranicznych, Marketingu i PR. Będzie odpowiedzialny m.in. za przygotowanie i wdrożenie nowej strategii komunikacji, politykę Związku w zakresie problematyki zagranicznej oraz konsolidację działań z obszaru marketingu i PR.

– W ostatnich miesiącach skoncentrowaliśmy się na pozyskaniu wielu młodych i utalentowanych menadżerów, którzy będą stanowić trzon naszego zespołu. Już dzisiaj większość etatowych pracowników stanowią dwudziesto- i trzydziestolatkowie, spośród których znacząca część to kobiety. Jestem przekonany, że entuzjazm naszych pracowników w połączeniu z posiadanym doświadczeniem biznesowym już niedługo zaowocują w naszej współpracy konkretnymi efektami – powiedział prezes zarządu PZPN Grzegorz Lato

– Przeprowadzone zmiany są elementem modernizacji Związku i przygotowania jego struktur do skutecznego zarządzania projektami. Jest to szczególnie istotne w świetle wyzwań sportowych i biznesowych, stojących przed nami w najbliższych miesiącach i latach – powiedział sekretarz generalny PZPN Zdzisław Kręcina.

Piotr Gołos od ponad 15 lat związany jest z branżą mediów i telekomunikacji. Z wykształcenia socjolog, ekspert w dziedzinie sponsoringu, marketingu sportowego i PR. Ostatnio jako Dyrektor Departamentu Sponsoringu Grupy TP tworzył strategię sponsoringową dla marki Orange, opartą na sporcie, muzyce i filmie, realizując takie projekty jak m.in. Orange Ekstraklasa, sponsoring piłkarskiej reprezentacji narodowej, turniej tenisowy Orange Prokom Open, czy Orange Warsaw Festival. Wcześniej odpowiedzialny był za wprowadzenie na rynek pierwszego polskiego kanału sportowego – Wizja Sport.

Doświadczenie zawodowe zdobywał w Go&Goal Advertising Zbigniew Boniek Group, Wizji TV, Canal+, PTK Centertel i Telekomunikacji Polskiej.

/spa, pzpn/